Zákaznícka podpora

LIST

Filtrovanie e-mail správ (užívateľom definované pravidlá)


Funkcia filtrovanie správ, umožňuje vytvárať pravidlá pre spracovanie (triedenie) prijatých e-mail správ. Príkladom použitia vlastného filtra môže byť, rozdeľovanie e-mail správ do viacerých priečinkov podľa odosielateľa alebo predmetu. Filtrovanie prebieha na strane servera, je preto nezávislé od použitého e-mail klienta.

Nastavenie e-mail filtrov:

Nastavenie e-mail filtrov je možne vykonať priamo cez Webmail rozhranie.

    1. Po prihlásení do webmail2.syphon.sk, v pravom hornom menu kliknite na “Osobné nastavenia”.

    2. Kliknite na záložku „Nastavenie e-mail účtu“.

    3. V ľavom menu nájdete funkciu „Filtrovanie správ“. Tu môžete vytvárať a editovať pravidlá pre filtrovanie e-mailov.


TIP: Aby bolo pravidlo aktívne, musi sa pri vytvorení alebo editovaní nastaviť voľba „Aktivovať“. (Checkbox s nazvom Aktivovať).



Mohlo by Vás tiež zaujímať:
Blacklist a Whitelist pre príjem pošty (Blacklisting / Whitelisting)
Nastavenie automatickej odpovede v neprítomnosti cez Webmail


Je doména voľná?

Zadajte názov domény ktorú si želáte overiť a zaregistrovať.